неделя, 15 октомври 2017 г.

Мързелива Неделя? О, да..


Здравейте всички! Скоро не съм поствала нищо в този блог, но за това си имаше причина. Както вече ви споменах в живота ми настъпи голяма промяна. За някои това може да е нищо, но за мен местенето в големия град пълен с нови хора е наистина нещо сериозно и нещо което силно влияе на емоциите ми. Не можах да намеря никакво време да споделя чувствата и мислите си с вас, може би защото  все още не съм свикнала със забързания начин на живот, не съм свикнала с новото ми ежедневие и често се прибирам уморена, нуждаеща се само от чаша вино и 8 часа сън.  но ето ме днес, в тази прекрасна слънчева неделя, стоя в уютния ми дом и пиша тази статия. Мисля, че вече нещата влизат в нормалното си състояние и малко по - малко свиквам с новата среда и започвам да се чувствам малко по на мястото си. Този уикенд останах тук, въпреки възможността да се прибера там където съм израснала. Това е още един знак, че вече се чувствам по - добре. Тези дни съм свободна. Свободна да правя каквото пожелая. Дори ако реша да стоя в леглото до вечерта пак не би било проблем. Не съм сама. заедно с моите любими приятелки. и с тях си прекарваме чудесни часове в гледане на филми, пиене на вино или кафе (зависи от  това в коя част на деня се намираме, разбира се), дълги разговори, моментите на хиляди усмивки са ми любими. И днес, в тази неделя настроението е слънчево - мързеливо с много аромат на кафе и топла закуска, свеж полъхващ есенен вятър и приятна музика. Тази атмосфера е истински наркотик за душата и тялото, даващ сила за престоящите дни. Прекарвайте повече време с любими хора. Нямате си и на идея колко приятно е да мързелувате заедно и колко щастие ще ви донесе това. А нали най - важното нещо е човек да бъде щастлив...

Няма коментари:

Публикуване на коментар