събота, 30 септември 2017 г.

Една мечта: Мароко



На години бих казала, че все още съм малка и определено обичам да мечтая, а някои от мечтите ми са доста големи. Като цяло мечтая за доста различни неща и разбира се, никога не спирам да преследвам желанията си, защото няма по - хубаво чувство от това на удовлетворение когато постигнеш нещо което много си желал. е, силно се надявам да сбъдна и тази своя мечта, а именно да посетя Мароко.Привлечена съм от доста места по света и се надявам някой ден да успея да се докосна до всичките, но определено най - силно желание имам да посетя тази страна. когато бях малка много обичах да гледам един сериал - "Клонинг", който беше сниман там. Тогава за първи път се докоснах до красотата на това място и различната му култура. След този сериал това място искрено ме заинтригува и ми доставя истинско удоволствие да чета материали за него или да гледам прекрасни снимки. Това място е изключително различно от средата в която ние живеем и като природа, и като култура. Но има нещо наистина привлекателно в  него. Може би загадъчността му.. Танците, храната... Като истинска жена държа да отбележа, че начинът по който се гримират страшно много ми допада. Обликът на сградите, устройството като цяло...Е, наистина се надявам да имам възможността да се потопя в уникалността на това място някой ден за да мога да опозная и да разширя представите си за красотите на света в който живеем.




Няма коментари:

Публикуване на коментар