вторник, 26 септември 2017 г.

Кафето е религия....


За някои кафето е просто чаша с течност. За други кафето е религия.. Чашата  с течност се превръща в източник на енергия, сила и мотивация, която да промени нагласата ти за света. Някои приемат кафето като зависимост. Аз съм от тези хора.  И ми харесва да бъда зависима. Да бъда зависима от аромата, от вкуса и от силата която ми дава. още повече когато е споделена.. Чаша  с кафе и приятна компания от топли хора около те могат да те накарат да забравиш всички черни мисли и тревоги и да те потопят в света на красотата и щастието.  Защото кафето сближава и сплотява хората. Защото всяка сутрин става по - позитивна и усмихната след чаша топло кафе.. Да.. Определено ми харесва да бъда зависима към това да бъда щастлива и да започвам деня си с усмивка..

Няма коментари:

Публикуване на коментар